Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2024-2025 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. |
Kristina Paulikė |
L. e. direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigas |
Komisijos pirmininkė |
2. |
Anželika Petraitienė |
Specialioji pedagogė, logopedė |
Komisijos pirmininkės pavaduotoja |
3. |
Milda Lekavičiūtė |
Mokytojo padėjėja |
Komisijos sekretorė |
4. | Vilma Juškienė | Socialinė pedagogė | Narė |
5. |
Jūratė Juodzevičiūtė |
Psichologė, psichologijos mokytoja |
Narė |
6. |
Jurgita Juknevičienė |
Etikos, lietuvių kalbos vyresnioji mokytoja |
Narė |
7. |
Domas Matulis |
Socialinis pedagogas |
Narys |
8. |
Aista Kuraitė-Volbekienė |
Karjeros specialistė |
Narė |
9. |
Olesia Barisevič |
Visuomenės sveikatos specialistė |
Narė |
10. |
Ramutė Alechnavičiūtė |
Gimnazijos tarybos narė (tėvų/globėjų atstovė) |
Narė |
11. |
Daiva Ingrida Griškevičiūtė |
Socialinė pedagogė |
Narė |
Vaiko gerovės komisijos funkcijos
- Atlikti Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme Komisijai numatytas funkcijas.
- Teikti siūlymus mokyklos vadovui dėl saugios ir vaikui palankios ugdymosi aplinkos kūrimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencijos priemonių ir (ar) prevencinių programų įgyvendinimo.
- Atlikti mokinio ugdymosi poreikių pirminį vertinimą.
- Organizuoti ir koordinuoti mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos mokiniui teikimą, ikimokyklinio, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo programų ir / ar profesinio mokymo programų pritaikymą, mokinio individualaus ugdymo plano sudarymą ir jo įgyvendinimą.
- Teikti siūlymus mokyklos vadovui dėl kreipimosi į savivaldybėje vaiko teisių apsaugą užtikrinančią instituciją, kai vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) neužtikrina vaiko teisių ir teisėtų interesų, įgyvendindami savo teises ir vykdydami pareigas.
- Kartu su mokykloje dirbančiu karjeros specialistu konsultuoti specialiųjų ugdymosi poreikių turintį mokinį, dėl jo tolesnio mokymosi ir profesijos pasirinkimo (galias atitinkančios mokymosi programos ir (ar) mokymosi įstaigos pasirinkimo) ir pagal galimybes baigiamosios klasės specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui užtikrinti sklandų palydėjimą / perėjimą į kitą pasirinktą švietimo įstaigą.
- Inicijuoti vaiko minimalios priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą.
- Pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, organizuoti vaikui reikalingos mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos teikimą siekiant sklandaus vaiko įsitraukimo į ugdymo procesą.
Švietimo pagalbos teikimą reglamentuojantys teisės aktai
- Dėl Pedagoginės ir psichologinės pagalbos teikimo modelio
- Dėl Koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašo patvirtinimo
- Dėl Mokyklos vaiko gerovės komisijos funkcijų, sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo
- Dėl Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo
- Dėl Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo
- Dėl švietimo, mokslo ir sporto ministro 2016 m. lapkričio 2 d. įsakymo Nr. V-950 „Dėl Socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikams ir mokiniams tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
- Dėl Socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui tvarkos aprašo patvirtinimo
- Dėl Asmenų, teikiančių specialiąją pedagoginę ir socialinę pedagoginę pagalbą, kvalifikacinių reikalavimų aprašo patvirtinimo
- Dėl Specialiosios pagalbos teikimo mokyklose (išskyrus aukštąsias mokyklas) tvarkos aprašo patvirtinimo
- Dėl Mokyklos psichologo asistento pavyzdinio pareigybės aprašymo
- Dėl Rekomendacijų dėl krizių valdymo mokyklose patvirtinimo
- Dėl Smurto prevencijos įgyvendinimo mokyklose rekomendacijų patvirtinimo
- Dėl Atvejo vadybos tvarkos aprašo patvirtinimo
Kita aktuali informacija
- Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo, ugdymo pritaikymo ir (ar) reikalingos švietimo pagalbos skyrimo tvarkos aprašas
- Vaiko minimalio ir vidutinės priežiūros įstatymas
- Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programa
- Lietuvos įtraukties švietime centro renginių vaizdo įrašai
- Lietuvos įtraukties švietime centro renginiai
- Socialinio pedagogo kampelis
- Rekomendacijos dėl individualaus pagalbos plano rengimo
- Individualaus pagalbos plano vaikui, kuriam diagnozuotas autizmas, rengimo rekomendacijos
- Švietimo pagalbos mokiniui algoritmas
- Apie disleksiją
- Informacija grįžusiems ar atvykusiems iš užsienio vaikams
- Apie įtraukųjį ugdymą
- Rekomendacijos pedagogams „Specialiųjų ugdymosi poreikių turintys vaikai kaip atpažinti, kad patiria patyčias bei kokia galima pagalba mokykloje“
- Psichoaktyviosios medžiagos ir mokykla: prevencijos ir intervencijos gairės. Metodinės rekomendacijos
- Rekomendacijos ir metodinės priemonės apie prevenciją (ŠMSM)
- Prekybos žmonėmis ir jų išnaudojimo prevencija
- Ką garina vaikai?... Toksikologas Robertas Badaras
- Elektroninės cigaretės – mitai ir faktai. Dr. Robertas Badaras
- Dr. Robertas Badaras „Psichoaktyvių medžiagų vartojimo problema
- Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas bendrojo ugdymo mokyklose. Rekomendacijos
- Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo mokymosi sutrikimų (bendrųjų, specifinių, neverbalinių) turintiems mokiniams)
- Atmintinė matematikos mokymosi sunkumai bei sutrikimai, pagalbos būdai
- Skaitmeninių priemonių sąrašas, skirtas dirbti nuotoliniu būdu su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais
- Vaikų raidos ir mokymosi stebėjimas, dokumentavimas ir vertinimas
- Labirintas – tai mokymosi ypatumų centras, padedantis vaikams, tėvams ir specialistams spręsti mokymosi ir sunkumų keliamus iššūkius
- Lietuvos aklųjų biblioteka, kurios pagalba tenkinami asmenų, negalinčių skaityti įprasto spausdinto teksto, poreikius